پنج شنبه طلایی خاتون

صفحه اصلی / اخبار / پنج شنبه طلایی خاتون

پنج شنبه طلایی خاتون

 

 

پنج شنبه طلایی خاتون

 

تخفیف ۵۰ درصدی                                       پنج شنبه هرهفته                          هر پنج شنبه یک پته دوخته

قیمت از شما، پته از ما                                ارسال به سراسر ایران                    در این امر خیر با ما همراه شوید.

 یاری گر دست هایشان باشیم.

 

 

پنج شنبه طلایی خاتون :

پنج شنبه هرهفته یکی از پته های دوخته شده توسط بانوان سرپرست خانوار با قیمت پایه که  حدود ۵۰ درصد تخفیف روی آن لحاظ شده است به فروش گذاشته می شود.

شما می توانید چهارشنبه هرهفته با ارسال پیام به آدرس تلگرام @pate_khatoon به شماره ۰۹۱۳۴۴۰۰۵۶۶ و تایپ عبارت “درخواست تصویر پنج شنبه طلایی این هفته” از پته مورد نظر، قیمت پایه و آخرین قیمت پیشنهادی اطلاع پیدا کنید.

اگر پته مذکور مورد پسند شما بود لطفا قیمت پیشنهادی خود را به همراه نام خانوادگی، شماره تلفن همراه و شهر محل سکونت اعلام نمایید.

پس از پایان زمان مورد نظر، نتیجه این گل ریزان برای کسی که بالاترین قیمت پیشنهادی را داده است اعلام می شود.

 

توجه داشته باشید که پنج شنبه طلایی های خاتون تنها به دلیل حمایت از دوزنده های پته برگزار می شود که خود به تنهایی سرپرست خانواده می باشند.

پس شما علاوه بر اینکه پته دلخواه خود را با قیمتی مناسب خریداری می کنید در یک امر خیر نیز شرکت کرده اید.

 

 

          پته سرای خاتون                          

حامی بانوان سرپرست خانوار و پته دوز استان کرمان

اگر میشناسید معرفی کنید                  

 

در مورد نویسنده : پته کرمان
پته سرای خاتون با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تهیه، توزیع و تولید پته و مواد خام پته به صورت کلی و جزیی، امروزه توانایی تولید انواع شال پته (عریض) ، انواع نخ سنتی ، فانتزی و گیاهی را داشته و با دارا بودن بیش از ۸۰۰ طرح پته توانسته ایم این هنر اختصاصی استان کرمان را گسترش داده و مفتخریم که توانسته ایم برای حدود ۳۰۰ نفراز بانوان سرپرست خانوار استان کرمان به صورت مستقیم و جمعا ۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی کنیم .

ارسال نظر

4 × 3 =