روز مادر بر تمامی بانوان سرزمینم مبارک باد

صفحه اصلی / عمومی / روز مادر بر تمامی بانوان سرزمینم مبارک باد

روز مادر بر تمامی بانوان سرزمینم مبارک باد

روز مادر یا روز زن از مناسبتهایی است که به میمنت ولادت حضرت فاطمه (س) در کشور ما مرسوم است و در این روز از زنان و بویژه از مادران تجلیل می شود. در ادارات هم تبریک روز زن به زنان شاغل طی مراسمی انجام می گیرد و برای خانمهای خانه دار هم همسران شان این روز را تبریک گفته و جشن می گیرند.

روشهای مختلفی برای تبریک گفتن روز زن وجود دارد از جمله ارسال پیامک روز زن و یا خرید هدیه برای روز زن و… اما مهم آن است که در این روز حتی با گفتن یک تبریک ساده این روز را به همه زنانی که به نوعی برای ما دارای اهمیت هستند، از جمله به همسر تبریک گفته و آنها را خوشحال کنیم چرا که نشان دهنده اهمیت ما به انان است.

 

در مورد نویسنده : پته کرمان
پته سرای خاتون با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تهیه، توزیع و تولید پته و مواد خام پته به صورت کلی و جزیی، امروزه توانایی تولید انواع شال پته (عریض) ، انواع نخ سنتی ، فانتزی و گیاهی را داشته و با دارا بودن بیش از ۸۰۰ طرح پته توانسته ایم این هنر اختصاصی استان کرمان را گسترش داده و مفتخریم که توانسته ایم برای حدود ۳۰۰ نفراز بانوان سرپرست خانوار استان کرمان به صورت مستقیم و جمعا ۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی کنیم .

ارسال نظر

5 + 17 =