قیمت پته کرمان

صفحه اصلی / اخبار / قیمت پته کرمان

قیمت پته کرمان

قیمت پته کرمان در این صنعت مصداق ارزشمندی یک محصول می باشند و این ارزش گذاری، روال پیچیده ایست که در این مطلب می خواهیم کمی از پیچیدگی آن را برای شما بکاهیم و از مهم ترین هزینه در تولید یک پته که روی قیمت پته، بالاترین تأثیر را دارد صحبت کنیم و آن هم چیزی نیست جز دستمزد دوزنده پته. با ما همراه باشید تا شما را با دستمزد انواع مدل دوخت پته آشنا کنیم و به روال تولیدی پته کمی ورود داشته باشیم.

اگر سری به بازار پته کرمان بزنید، مشاهده می کنید که مثلا دو پته هم اندازه، در کنار یکدیگر قرار دارند و یکی به قیمت ۸۰۰ هزار تومان و دیگری به مبلغ سه میلیون تومان عرضه می شود یا مثلا در سایزهای کوچک در بازار پته دوزی کرمان قیمت های مختلفی مثل ۵۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان را شاهد خواهید بود. شما نیز هر چقدر نگاه می کنید تشخیص نمی دهید که این اختلاف قیمت از کجا ناشی می شود؟ در این حالت است که مجبورید سری به نشانه مناسب بودن قیمت تکان دهید.

این مسئله از آنجا ناشی می شود که شناخت ما نسبت به پته، محدود است و در صورت شناخت مناسب تر این محصول، در بازار پته دوزی کرمان قیمت ها را بهتر ارزیابی خواهیم کرد و تصمیم منطقی تری خواهیم گرفت.

اولین و سطحی ترین مولفه قیمت گذاری پته، همان سایز پته است. طبیعتا یک قیمت پته با سایز یک متر مربع که مثلا به عنوان رومیزی یا تابلو دوخته می شود، با یک پته روی سینی که مثلا ۳۰سانت در ۵۰سانت اندازه دارد، متفاوت است.

پته دوخته

مولفه های دیگر قیمت گذاری پته مثل نوع و قیمت شال پته یا همان عریض،نوع و قیمت نخ پته یا همان ریس پته، طرح پته یا تراکم طرح پته ، نوع دوخت پته ، رنگامیزی پته ، رنگ پته و … نیز تأثیرات مستقیمی در تعرفه محصول نهایی دارد.

 

 

جهت مشاهده پته های دوخته به آدرس ایسنتاگرام پته سرای خاتون به  آدرس https://www.instagram.com/patte_khatooon/ مراجعه کنید.
برای خرید یا سفارش هرگونه پته با شماره ۰۹۱۳۴۴۰۰۵۶۶ در واتساپ با ما در ارتباط باشید.

در مورد نویسنده : پته کرمان
پته سرای خاتون با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تهیه، توزیع و تولید پته و مواد خام پته به صورت کلی و جزیی، امروزه توانایی تولید انواع شال پته (عریض) ، انواع نخ سنتی ، فانتزی و گیاهی را داشته و با دارا بودن بیش از ۸۰۰ طرح پته توانسته ایم این هنر اختصاصی استان کرمان را گسترش داده و مفتخریم که توانسته ایم برای حدود ۳۰۰ نفراز بانوان سرپرست خانوار استان کرمان به صورت مستقیم و جمعا ۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی کنیم .

ارسال نظر

17 − یازده =